  • Data: 2008-07-08 18:12:44
    Temat: Re: Polbank-raty w karcie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ASD pisze:

    > Kwota minimalna wynikająca z pozostałej kwoty po odjęciu kwoty, z której
    > odliczono ratę, czyli, jak w podanym przeze mnie przykładzie 400 zł, czy
    > 1050+400 *3% ?

    Algorytm jest dla mnie niezrozumialy - gdy mialem same raty, rowniez na
    wyciagu pojawiala sie kwota minimalna w wysokosci 30 zl.
    przy okazji podnoszenia limitu zapytalem sie o niepelne splaty i
    powiedziano mi to, co pisalem w poprzednim poscie.
    Nie analizuje, splacam w GP - jest to dla mnie karta tylko do rat i
    robie nia dodatkowo malutkie platnosci zeby uzyskac zwolnienie od oplat
    za ilosc transakcji w roku.
    Wyciagi nie sa wiarygodne np. jesli chodzi o dostepny limit - pokazuja
    tylko pomniejszenie o kwote biezacych w danym miesiacu rat i zakupow,
    mimo, ze naprawde limit jest pomniejszony jeszcze o reszte kwoty
    pozostala do splaty ratalnej.