  • Data: 2007-08-19 10:11:53
    Temat: Re: Polbank - skąd kupił dane osobowe ?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ArieL" <a...@n...gmail.com> wrote in message
    news:fa93sk$7o5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Zadzwoniło do mnie cos z Polbanku, jak zeznało,
    > z jakąś tam ofertą kredytową,
    > po zgrubnym wysłuchaniu dupereli zapytałem skąd ma mój telefon ?
    > Dowiedziałem się, że dane dostali (kupili?)
    > od wydawnictwa Markot z Warszawy.....
    > Nie znam i nie miałem do czynienia z takim wydawnictwem
    > i podejrzewam, że takowe nie istnieje nawet.
    > Czy zgłoszenie problemu i zgłoszenie chęci otrzymania
    > potwierdzenia usunięcia moich danych z bazy danych Polbanku wystarczy ?

    Banki nie kupuja (i nikt rozsadny nie sprzedaje) danych osobowych 'na
    wlasnosc'. Dane takie sa 'wyporzyczane' do przeprowadzenie akcji. Jak
    poprosisz Polbank o usuniecie danych, to zapewne dostaniesz odpowiedz
    (zgodna z prawda), ze w ich bazie dane sie nie znajduja.

    > Czy wziąć się za to inaczej ?

    Musisz ustalic wlasciciela bazy i skierowac swoja prosbe do niego. O tym kto
    jest wlascicielem powinienes zostac poinformowany podczas rozmowy.

    > (co to za Polbank wogóle ? przecież to jakieś Greki czy cuś...?)

    Jest to oddzial banku zagranicznego. Po wejsciu do UE kazdy bank majacy
    zgode na dzialanie w jednym z panstw czlonkowskim moze otworzyc oddzial w
    innym panstwie UE bez dodatkowej zgody tego panstwa.

    MK