    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Date: Sun, 7 Mar 2010 18:52:26 -0000

    "pyrtek" <u...@n...com> wrote in message
    news:hn0kkk$8if$1@news.onet.pl...
    pyrtek pisze:

    > Możesz dalej próbować wmawiać młodzieży, że czasy komuny, to był miód i
    > dobrobyt. Wszak nikt z głodu nie umierał, wszyscy mieli pracę (spróbowałby
    > ktoś nie mieć...) itd.

    [dopowiadając: możesz wmawiać, że - ]

    A Przemyk, Pyjas, Zych, Popiełuszko - to postacie fikcyjne...
    Mam ci podac statystyki ile dzis ludzi zginelo z rak policji w ciagu 20
    lat?! Ba w ciagu odstatnich 5-ciu?
    Chcesz? Niedawno pare dni temu glina zastrzelil malolata bo sie mu nie
    zatrzymal do kontroli, zrobil to z zemsty bo pojazd juz gline minol i nie
    bylo zagrozenia zyciem, za PRL-u takie wydarzenia bylo by naglosnione przez
    RWE jako zabojstwo polityczne...
    Ile w tym raoku i poprzednim ludzi zmarlo w komisariatach? Dziwne to zgony
    byly, jeden z niewiadomych przyczyn inny sie walna w dzwi i zmarl... z
    doniesien prasowych ja znam ok 7 przypadkow takich smierci.
    Chcesz dalej porownac?
    Twierdze, ze dzis policja i aparat wladzy to gorsze skurwysyny niz za
    Bieruta w latach 1945-56.
    Dzis takie PO i PiS to partie ktore za zadanie maja chronic interesy bankow
    bez wzgledu na dzialania. Moga zabijac w imie kapitalizmu... Widzisz, ja w
    latach 80 siatych tez rzucalem kamieniami w ZOMO tez oberwalem pala, ale
    wstyd mi dzis, ze za to dzis jest w Polsce... Jak by ktos mogl przedstawic
    to wowczas robnotnikom, ze dzis robotnik to bedzie taki kurdupel do kopania
    po dupie i moreda w kupel, to wszystcy przywodcy solidarnosci zostali by
    wywiezieni z zakladow na taczkach a moze i gorzej...
    Jak bys powiedzial w latach 80 siatych, ze ta walka doprowadzi ddo tego, ze
    w rodzinie - pracujacej rodzinie jak nie bedzie ich stac na utrzymanie
    dziecka to beda dzieci zabierac, to takiego solidarucha by zlinczowano...
    Problem w tym, ze partyjni o tym mowili, ale nikt ich nie sluchal... RWE
    mialo 1000x wieksze przebicie.
    Posluchaj dzis sp. Rakowskiego z tamtych czasow... on dokladnie o tym mowil
    jak to bedzie dzis i ludzie na jego slowa reagowli gwizdami i mowili ze
    klamie... Nie klamal...

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek