eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-08 07:10:34
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michal Jankowski pisze:

    >>>> Sam sobie naopowiadałem, bo wiem ile płacę za połączenie telefoniczne.
    >>>> Każda próba płatności (nawet odmowa) kosztuje kilkadziesiąt sekund
    >>>> połączenia lokalnego.
    >>> To sie zalatwia odpowiednim abonamentem telefonicznym.
    >> ...który niby za darmo jest, tak?
    > Jest na tyle tanio, że same transakcje powyżej 20 zl wystarcza, zeby
    > na niego przejsc.

    Miesięczny koszt telekomunikacji, generowany przez mój terminal, to
    około 8zł. Znajdziesz mi abonament za 8zł?

    > A jak juz sie przejdzie na placenie za polaczenia ryczaltem, to nie ma
    > uzasadnienia, zeby ten limit trzymac.

    ...a terminal gsm jest droższy od zwykłego o 30zł. 30>8.

    I żeby nie było niedomówień - ja nie wprowadziłem minimalnego limitu
    płatności kartą, bo tak się akurat składa, że najtańszy produkt kosztuje
    u mnie 4zł i zarabiam na nim nawet jak klient płaci kartą... :-)
    Gdybym jednak miał dokładać do interesu, to z pewnością limit bym
    wprowadził. Nie mam co do tego wątpliwości.

    Inna sprawa, że dyskusja zaczęła się chyba od limitu 20zł w Lidlu - ten
    limit jest absurdalny, bez dwóch zdań. Rozsądny limit mieści się raczej
    gdzieś w okolicy 2zł. :-)

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1