eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-07 23:55:09
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Valdi wrote:
    > Czemu zatem Lidl nie poszedł w podobnym kierunku, bądź
    > przynajmniej nie obniżył limitu np. do 10 PLN? Czy to może być podyktowane?
    > taka polityka?

    kauflandy sa chyba wieksze od lidlow, pewnie z paru powodow roznica w koszcie
    obslugi transakcji gotowkowej i kartowej bedzie mniejsza dla wiekszego sklepu,
    w malym sklepie byc moze dochodzi koszt polaczenia terminala przez siec
    telefoniczna, a na dodatek wyzszy koszt obslugi klienta ze wzgledu na wydluzony
    czas obslugi przy kasie (w przypadku klienta placacega np. za butelke napoju
    to platnosc karta zajmie najwiecej czasu, w ktorym moznaby obsluzyc innego klienta)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1