eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-08 07:14:02
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK pisze:

    >> Jak dla mnie, Lidl z takim komunikatem u szczytu działu "informacje
    >> dla klienta" na własnej stronie internetowej, jest daleko bardziej
    >> szczery niż sklepy które stosują podobną politykę a informację o tym
    >> wieszają na pomiętej kartce przy kasie.
    >
    > Powinna byc na drzwiach. Tam gdzie nalepki VISA, MC itp. Wtedy bym
    > wiedzial, czy mam wchodzic czy nie.

    Słusznie. :-)

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1