eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-08 19:17:20
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 8 Mar, 00:55, MarcinF <m...@i...pl> wrote:


    > w malym sklepie byc moze dochodzi koszt polaczenia terminala przez siec
    > telefoniczna,

    Sklepy wielkosci Lidla to juz chyba tylko terminale po IP maja.
    Do tego przy terminalach odpada bardzo droga rzecz: obsluga gotowki
    (transport, ubezpieczenie, jej zabezpieczenie, zapewnienie bilonu itd)

    ?a na dodatek wyzszy koszt obslugi klienta ze wzgledu na wydluzony
    > czas obslugi przy kasie (w przypadku klienta placacega np. za butelke napoju
    > to platnosc karta zajmie najwiecej czasu, w ktorym moznaby obsluzyc innego klienta)

    Ile ta tranzakcja przy terminalu IP trwa? 5-6 sek?


    Pozdrawiam
    Rafal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1