eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla › Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-10 10:26:22
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 09:58:07 +0100, witrak() napisał(a):

    > PS. Wiele miesięcy temu na p.b.b. (albo na forum mBanku - juz nie
    > pamiętam) szerzej opisałem, jak to rozmawiałem w Polcardzie w sprawie
    > odmowy przyjęcia karty (duża kwota w ASO Opla) i minimów transakcji w
    > sklepach, z której jasno wynikło, że Polcard ma skargi klientów w
    > du...żym poważaniu. Wszyscy wtedy twierdzili, że jest inaczej...

    I to jest mniej więcej sedno sprawy. Wiadomo, że wystawcy kart chcieliby
    aby gotówka w ogóle najlepiej zniknęła, sprzedawcy zawsze będą szukać
    jaka opcja jest tańsza i wygodniejsza karta-gotówka, no i klient też nie
    głupie będzie zazwyczaj szukał gdzie jest taniej. Może i założenia oraz
    regulaminy są piękne, ale życie później nieco prostuje pewne kwestie, tak
    jak mieszkańcy ścieżki na osiedlach ;)



    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1