eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla › Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-10 08:58:07
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-03-08 20:17, Rafal M wrote:
    > On 8 Mar, 00:55, MarcinF <m...@i...pl> wrote:
    >
    >
    >> w malym sklepie byc moze dochodzi koszt polaczenia terminala przez siec
    >> telefoniczna,
    >
    > Sklepy wielkosci Lidla to juz chyba tylko terminale po IP maja.
    > Do tego przy terminalach odpada bardzo droga rzecz: obsluga gotowki
    > (transport, ubezpieczenie, jej zabezpieczenie, zapewnienie bilonu itd)
    >
    > ?a na dodatek wyzszy koszt obslugi klienta ze wzgledu na wydluzony
    >> czas obslugi przy kasie (w przypadku klienta placacega np. za butelke napoju
    >> to platnosc karta zajmie najwiecej czasu, w ktorym moznaby obsluzyc innego
    klienta)
    >
    > Ile ta tranzakcja przy terminalu IP trwa? 5-6 sek?

    Po pierwsze jednak dłużej i to sporo.
    Po drugie właśnie w tym jest logika sprzedawcy: jeśli oszczędza na
    kosztach obsługi gotówki, to ograniczenie liczby transakcji na małe
    kwoty zwiększa czysty zysk :-)

    Jeśli sprzedawca może tak zrobić *bezkarnie*, to musiałby być
    niespełna rozumu, aby tak nie robić :-)))

    witrak()
    PS. Wiele miesięcy temu na p.b.b. (albo na forum mBanku - juz nie
    pamiętam) szerzej opisałem, jak to rozmawiałem w Polcardzie w
    sprawie odmowy przyjęcia karty (duża kwota w ASO Opla) i minimów
    transakcji w sklepach, z której jasno wynikło, że Polcard ma skargi
    klientów w du...żym poważaniu. Wszyscy wtedy twierdzili, że jest
    inaczej...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1