-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "kashmiri" <n...@n...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
Date: Thu, 11 Mar 2010 22:14:43 +0400
Organization: http://onet.pl
Lines: 39
Message-ID: <hnbbuk$7vo$1@news.onet.pl>
References: <4...@q...googlegroups.com>
<4b92a226$1@news.home.net.pl> <hmu9n2$nis$1@news.interia.pl>
<hmvrn5$dfq$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmvtgs$j45$4@news.interia.pl>
<hn11vn$4k3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hn16df$5qh$4@news.interia.pl>
<hn1ei5$aqd$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<7...@g...googlegroups.com>
<hn7n31$dvo$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 94-43-133-249.dsl.utg.ge
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1268331284 8184 94.43.133.249 (11 Mar 2010 18:14:44 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Mar 2010 18:14:44 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:521773
[ ukryj nagłówki ]witrak() <w...@h...com> had the courage to write:
> On 2010-03-08 20:17, Rafal M wrote:
>> On 8 Mar, 00:55, MarcinF <m...@i...pl> wrote:
>>
>>
>>> w malym sklepie byc moze dochodzi koszt polaczenia terminala przez siec
>>> telefoniczna,
>>
>> Sklepy wielkosci Lidla to juz chyba tylko terminale po IP maja.
>> Do tego przy terminalach odpada bardzo droga rzecz: obsluga gotowki
>> (transport, ubezpieczenie, jej zabezpieczenie, zapewnienie bilonu itd)
>>
>> ?a na dodatek wyzszy koszt obslugi klienta ze wzgledu na wydluzony
>>> czas obslugi przy kasie (w przypadku klienta placacega np. za
>>> butelke napoju to platnosc karta zajmie najwiecej czasu, w ktorym
>>> moznaby obsluzyc innego klienta)
>>
>> Ile ta tranzakcja przy terminalu IP trwa? 5-6 sek?
>
> Po pierwsze jednak dłużej i to sporo.
> Po drugie właśnie w tym jest logika sprzedawcy: jeśli oszczędza na
> kosztach obsługi gotówki, to ograniczenie liczby transakcji na małe kwoty
> zwiększa czysty zysk :-)
>
> Jeśli sprzedawca może tak zrobić *bezkarnie*, to musiałby być niespełna
> rozumu, aby tak nie robić :-)))
>
> witrak()
> PS. Wiele miesięcy temu na p.b.b. (albo na forum mBanku - juz nie
> pamiętam) szerzej opisałem, jak to rozmawiałem w Polcardzie w sprawie
> odmowy przyjęcia karty (duża kwota w ASO Opla) i minimów transakcji w
> sklepach, z której jasno wynikło, że Polcard ma skargi klientów w du...żym
> poważaniu. Wszyscy wtedy twierdzili, że jest inaczej...
Ależ skąd. Polcard bardzo dba o swoich klientów!
Nieporozumienie wynika z tego, że mylnie zakładasz, iż płacąc w terminalu
Polcardu stajesz się klientem Polcardu.
k.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.10 18:27 Valdi
- 11.03.10 19:49 Adam Płaszczyca
- 11.03.10 21:40 Przemyslaw Kwiatkowski
- 21.03.10 23:52 kashmiri
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego