eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla › Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Date: Thu, 11 Mar 2010 22:14:43 +0400
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <hnbbuk$7vo$1@news.onet.pl>
    References: <4...@q...googlegroups.com>
    <4b92a226$1@news.home.net.pl> <hmu9n2$nis$1@news.interia.pl>
    <hmvrn5$dfq$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmvtgs$j45$4@news.interia.pl>
    <hn11vn$4k3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hn16df$5qh$4@news.interia.pl>
    <hn1ei5$aqd$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <7...@g...googlegroups.com>
    <hn7n31$dvo$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94-43-133-249.dsl.utg.ge
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1268331284 8184 94.43.133.249 (11 Mar 2010 18:14:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Mar 2010 18:14:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:521773
    [ ukryj nagłówki ]

    witrak() <w...@h...com> had the courage to write:
    > On 2010-03-08 20:17, Rafal M wrote:
    >> On 8 Mar, 00:55, MarcinF <m...@i...pl> wrote:
    >>
    >>
    >>> w malym sklepie byc moze dochodzi koszt polaczenia terminala przez siec
    >>> telefoniczna,
    >>
    >> Sklepy wielkosci Lidla to juz chyba tylko terminale po IP maja.
    >> Do tego przy terminalach odpada bardzo droga rzecz: obsluga gotowki
    >> (transport, ubezpieczenie, jej zabezpieczenie, zapewnienie bilonu itd)
    >>
    >> ?a na dodatek wyzszy koszt obslugi klienta ze wzgledu na wydluzony
    >>> czas obslugi przy kasie (w przypadku klienta placacega np. za
    >>> butelke napoju to platnosc karta zajmie najwiecej czasu, w ktorym
    >>> moznaby obsluzyc innego klienta)
    >>
    >> Ile ta tranzakcja przy terminalu IP trwa? 5-6 sek?
    >
    > Po pierwsze jednak dłużej i to sporo.
    > Po drugie właśnie w tym jest logika sprzedawcy: jeśli oszczędza na
    > kosztach obsługi gotówki, to ograniczenie liczby transakcji na małe kwoty
    > zwiększa czysty zysk :-)
    >
    > Jeśli sprzedawca może tak zrobić *bezkarnie*, to musiałby być niespełna
    > rozumu, aby tak nie robić :-)))
    >
    > witrak()
    > PS. Wiele miesięcy temu na p.b.b. (albo na forum mBanku - juz nie
    > pamiętam) szerzej opisałem, jak to rozmawiałem w Polcardzie w sprawie
    > odmowy przyjęcia karty (duża kwota w ASO Opla) i minimów transakcji w
    > sklepach, z której jasno wynikło, że Polcard ma skargi klientów w du...żym
    > poważaniu. Wszyscy wtedy twierdzili, że jest inaczej...

    Ależ skąd. Polcard bardzo dba o swoich klientów!
    Nieporozumienie wynika z tego, że mylnie zakładasz, iż płacąc w terminalu
    Polcardu stajesz się klientem Polcardu.
    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1