  • Data: 2011-05-28 08:59:56
    Temat: Re: Polityka energetyczna Wielkiej Brytanii
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma rozwiązań idealnych. Ja takich nie znam. Może w tym wypadku coś
    > ukryli może nie. A ile osób nie żyje? Bo ostatnio w kopalni zginęły 2. A ile
    > awarii ukryli, które nie skończyły się śmiercią to nie wiem.

    Nie widzisz różnicy? Górnik ryzkuje życie świadomie. Nie ryzykuje życia
    innych osob - tylko swojei ew. swoich kolegó którzy godzą się też na
    ponoszenie ryzyka. To diametralna różnica. Ryzykowanie życia tysięcy ludzi
    w imię zysku a nawet w imię szczytnych idei jest nie tylko niemoralne ale
    też świadczy o totalnym zadufaniu w swoje umiejętności i braku poszanowania
    innych.
    EJ to nie jest zabawka, tylko monstrum, z którym nie potrafi sobie poradzić
    drugie najpotężniejsze państwo Świata. Pomyśl o tym a później odpowiedz
    sobie kim jesteś Ty totusie że tak ochoczo chcesz nas uszczęśliwiać? Jaką
    gwarancję możesz nam dać?