    From: "olob kowalski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Polska byc glupie ludzie
    Date: Thu, 27 Aug 2009 08:53:37 +0000 (UTC)

    ViRuS <b...@b...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co? Moze nie prawda? Mozna podawac miliony przykladów z rozkradaniem
    > publicznego majątku na czele, ale mnie najbardziej boli to, ze tu gdzie
    > mieszkam, na terenach poniemieckich to co wiocha to stoi jakiś przepiekny
    > poniemiecki palac... rozkradziony oczywiscie do golych cegiel przez
    > przedsiabiorczych Polaków. Az zal dupę sciska. Ale to jeszcze nic,
    niedaleko
    > mnie pod koniec lat 50 ci sami przedsiebiorczy Polacy rozkradli do
    > fundamentów... 80 metrowy ogromny kosciol ewangelicki o rozmiarach
> [...]
    hahahahaha włąściceli pałacu okradli o jejku jakie straszne rzeczy ciekawe
    skąd właściciele pałacu jego mieli może ciężko tyrali przez całę swoje życie
    układając cegiełka po cegiełce?
    a może najnormalniej w świecie byli przy władzy i dusili, wyzyskiwali
    pozostałe społeczeństwo aż to społęczeństwo powiedziało dość zabiło
    właścicela pałacu lub go wypędziło a narzędzie wyzysku czyli pałac zniszczyło
    tak kńczyli mieszkańcy wersalu, rzymu, elyty z katynia, po prostu cwaniaki
    które próbowały innym wmówić że są lepsi i dlatego inni na nich muszą
    pracować a elity będą tylko jedwabiem sobie dupy podcierać i jeść złotymi
    zastawami
    to chyba na tyle :)