    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Polska byc glupie ludzie
    Date: Thu, 27 Aug 2009 10:23:37 +0100

    olob kowalski wrote:
    > hahahahaha włąściceli pałacu okradli o jejku jakie straszne rzeczy ciekawe
    > skąd właściciele pałacu jego mieli może ciężko tyrali przez całę swoje życie
    > układając cegiełka po cegiełce?
    > a może najnormalniej w świecie byli przy władzy i dusili, wyzyskiwali
    > pozostałe społeczeństwo aż to społęczeństwo powiedziało dość zabiło
    > właścicela pałacu lub go wypędziło a narzędzie wyzysku czyli pałac zniszczyło
    > tak kńczyli mieszkańcy wersalu, rzymu, elyty z katynia, po prostu cwaniaki
    > które próbowały innym wmówić że są lepsi i dlatego inni na nich muszą
> [...]
    Kowalski, twoi chyba za bardzo nie ucierpieli w czasie wojny, co?
    Pewnie znali swoje miejsce jako untermenschen, schodzili z chodnika
    przed Niemcem i mu czapkowali.
    Tak teraz jesli nie chcesz byc w dupe kopniety to wypierdalaj stad
    bo to jest moja grupa. Ja ja stworzylem wraz z Piotrem Kuczynskim, Expertem
    i paru innymi gdy tys jeszcze nie wychlal swojego pierwszego piwa pod budka.
    Won stad!

    fatso