    From: "olob kowalski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Polska byc glupie ludzie
    Date: Thu, 27 Aug 2009 16:16:41 +0000 (UTC)

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Kowalski, twoi chyba za bardzo nie ucierpieli w czasie wojny, co?
    > Pewnie znali swoje miejsce jako untermenschen, schodzili z chodnika
    > przed Niemcem i mu czapkowali.
    > Tak teraz jesli nie chcesz byc w dupe kopniety to wypierdalaj stad
    > bo to jest moja grupa. Ja ja stworzylem wraz z Piotrem Kuczynskim, Expertem
    > i paru innymi gdy tys jeszcze nie wychlal swojego pierwszego piwa pod
    budka.
    > Won stad!
    >
    > fatso
    hahahahaha zabawny jesteś wybrańcu
    twoi ziomole za to uczyli się przedsiębiorczości w obozach koncentracyjnych
    jak tu zrobić żeby swoich zabić i samemu nie zostać zabitym hahahaha
    żałosny naród wybrany
    twoja grupa twoje łyżeczki z XVII wieku twoje pałace hahahahah zabierzesz
    sobie pewnie wszystko do grobu ciemniaku tak twoje ziomole z narodu
    wybranego w historii ludzkości
    wszystko wasze a później chlipanie i wypłakiwanie się całęmu światu jak to
    was wszyscy nie lubią i was mordują i ten cały antysemityzm hahahaha
    dziwisz się że tak jest bo ja wcale, wszystko wasze łącznie z wchodzeniem
    władzy w tyłek aż tu nagle dostajecie po poluszkach i płaczecie jak dzieci
    pozdrawiam właścielu grupy założycielu i guru tej grupy hahahahahahahaha