    From: "olob kowalski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Polska byc glupie ludzie
    Date: Thu, 27 Aug 2009 18:49:46 +0000 (UTC)

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > ty chuju polski jestes dla mnie jak balsam: pokazujesz mi dlaczego nie
    > wracac na ten padol lez nad Wisla.

    tacy jak ty i tobie podobni nidy nie potrafili z nikim żyć w uczciwości i
    pokoju bo żydzi to sekta tak wam wmawiano że jesteście lepsi od innych ludzi
    że wam palma odwaliła ale zawsze byliście sprowadzani na ziemię a raczej pod
    ziemię tak więc nie mów że chcesz gdziekolwiek wracać bo tak naprawdę wiele
    wieków upłynie nim zrozumiesz że ze swoim charakterem nie masz swojego
    miejsca na ziemi :)

    > Zaciekawia mnie jedno: skad wiesz, tak przez druty i kontynenty, ze ja
    > jestem z Narodu Wybranego?
    > Przeciez nie obciagales mi pracia i nie sprawdzales czy ja jestem
    > obrzezany.

    skoro jesteś taki wybrany to czemu się boisz przynależności do swojej sekty
    pacanów skoro jesteś przekonany co do słuszności religii głoszonej przez
    swoją sektę to czego się boisz głośno mów szczyć się że jesteś żydem tylko
    czy ty w te wasze sekciarskie bzdury wierzysz hahahahahahaha, ty wierzysz w
    pieniądze i jak oszukać drugiego samemu nie wkładając własnego wysiłku to
    jest twoja wiara i twojej sekty

    > No ale rozumiem, rozumiem:
    > dziadzius dorobil sie budki z piwem bo zerowal w ten sposob na
    > prawdziwych Zydach w Otwocku.
    > Polak= szmalcownik w tamtych czasach. Tfu!
    >
    > fatso
    mało mnie interesuje co robił mój dziaduś bo to jego życie a nie moje i mam
    to w dupie interesuje mnie moje życie
    Polak = szmalcownik
    no z jednej strony szmalcownik polak a z drugiej cwaniaczek żydek biorący
    łapówki który zapomniał o swoich korzeniach i stosując wyuczoną
    przedsiębiorczość zapomniał o swoich z sekty
    brawo brawo
    narodzie wybrany który z przedsiębiorców kupców z diamentami i złotem
    zamienił się w stado zwierząt pożerających jedni drugich żeby przeżyć
    daliście pokaz swojej jedności nie ma co
    nadal jesteś taki dumny?
    pozdrawiam dzieciucha ze swoją piaskownicą grupową