eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?Re: Pozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?
  • Data: 2009-08-04 21:24:38
    Temat: Re: Pozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h5a89d$j21$1@news.onet.pl...

    > Ale co to znaczy długoterminowy ?

    A bo ja wiem na jak długo jest ten kredyt?

    > Ludzie, którzy zainwestowali na górce tzn. wtedy, gdy fundusze reklamowano
    > wszędzie i kupował je każdy to kiedy odzyskają pieniądze, że o zysku nie
    > wspomnę ?

    Odzyskają, odzyskają. Jesteś zdania, że ci co wchodzili nawet na szczycie
    2007 nie przebiją i tak w dystansie wyniku z lokat o ile zachowają postawę
    pasywną, tzn. nie będą usiłowali aktywnie "grać"? Tak szybko jak spadało
    może i rosnąć. Wielu przerażonym ludziom bessa odebrała rozum. ;-)

    > Dodatkowe czynniki jak stres i nerwy to dodatkowy bonus akcji i funduszy.

    Stres przy funduszach? No bez jaj. Zbuduje sobie jakiś skład portfela w
    dwóch, trzech czy czterech transzach i tyle. Potem się tym nie musi
    specjalnie zajmować, tylko ewentualnie co pewien czas część umarzać.
    Przecież on nie będzie sam tych akcji kupował i sprzedawał.

    > A gdyby tak każdy wiedział kiedy wyjść w dobrym momencie to by na giełdzie
    > i akcjach nikt nie tracił tylko każdy zarabiał. Jest jednak zupełnie
    > odwrotnie.

    Nie sądzę aby statystyki z gry na akcjach były takie złe. Złe to są
    statystyki z gry na pochodnych albo fx. No i od strat to są zawodowi
    technicy zapewniający płynność: "dzisiaj szort, jutro long" oraz "tutaj
    wsparcie a tutaj opór", a tutaj to nie ma tak wyglądać.