eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?Re: Pozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?
  • Data: 2009-08-05 07:05:33
    Temat: Re: Pozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale co to znaczy długoterminowy ? Ludzie, którzy zainwestowali na górce
    > tzn. wtedy, gdy fundusze reklamowano wszędzie i kupował je każdy to
    > kiedy odzyskają pieniądze, że o zysku nie wspomnę ?

    Kiedyś kupiłem akcje Mille po 9 zł, następnie były po 13 i spadły na
    1,60 zł. Ja kupiłem po 1,81 zł, a teraz są po 4,40 zł. Wynik na
    inwestycji mam już mocno dodatni ;-)

    Gdybym ww. kasę wpłacił na lokatę to zysk byłby naprawdę mizerny w
    porównaniu z akcjami.

    Dlatego lokata dla tych co chcą oszczędzać - tutaj chodzi o to, aby
    relatywnie nie tracić swoich pieniędzy. Natomiast akcje, FA itp...dla
    tych, którzy chcą inwestować i liczyć na zysk! Oczywiscie nalezy miec
    swiadomosc ryzyka!

    --
    pozdrawiam
    RobertS