eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ? › Re: Pozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?
  • Data: 2009-08-05 06:24:29
    Temat: Re: Pozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h5a8s6$j97$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A bo ja wiem na jak długo jest ten kredyt?

    > Odzyskają, odzyskają. Jesteś zdania, że ci co wchodzili nawet na szczycie
    > 2007 nie przebiją i tak w dystansie wyniku z lokat o ile zachowają postawę
    > pasywną, tzn. nie będą usiłowali aktywnie "grać"? Tak szybko jak spadało
    > może i rosnąć. Wielu przerażonym ludziom bessa odebrała rozum. ;-)

    Kolego, te pieniadze juz sobie ktos wzial - tzn. ktos zarobil na kupujacych
    na szczycie, _tej_ kasy nie odzyskaja. To co tutaj tlumaczysz to tylko proba
    racjonalizacji strat. A sprawa jest prosta - gdyby trzymac zainwestowana w
    owym czasie kase w skarpecie, dzis byloby jej wiecej, ergo: mozesz ponownie
    probowac zarabiac, ale to co poszlo se ne wrati.