  • Data: 2012-03-07 13:06:31
    Temat: Re: Prasówka: nadregulacja KNF wg "Rzepy"
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-07, m <m...@g...com> wrote:

    [...]

    > Trzeba albo mieć spore nadwyżki, albo naprawdę niezłej determinacji i
    > twardej dupy, żeby bezwzględnie miesiąc w miesiąc odłożyć jakąś kwotę,
    > nie przejmując się że dziecko, że matka, że lekarz, że jakiś inny
    > superpilny wydatek.

    Możesz się zapisać do jakiegoś PSO, które będzie sankcjonować wypłaty
    przed określonym czasem.

    > Załóżmy że mam do odłożenia 400zł na mieszkani (nie mam innych
    > dodatkowych środków) oraz akurat trzeba 400zł na np. lekarstwa dla
    > teściwej w trudnej sytuacji. Nie wyobrażam sobie że powiem "kochanie,
    > twoja mama musi sobie znaleźć gdzie indziej 400zł, my musimy odłożyć na
    > mieszkanie, bo inaczej nie kupimy za 15 lat, tylko za 15 lat i 1
    > miesiąc" i wygram spór :).

    Błąd polega na założeniu "mam do odłoszenia", czyli "mam wolne środki".
    Nie masz. To są środki przeznaczone na X i już. Tak jak masz środki
    na ZUS, kredyt, podatek, czy jedzenie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl