  • Data: 2012-04-22 20:19:39
    Temat: Re: Prasówka: nadregulacja KNF wg "Rzepy"
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjp6dli.3dk.proteus@pl-test.org...
    > On 2012-04-21, vvvvvv <w...@p...de> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jak ostatnio sprawdzałem ogłoszenia, to w interesującej mnie okolicy wciąż
    > widzę te same. Już od pół roku. Szczerze mówiąc, to mam nadzieję, że
    > jeszcze
    > kolejne pół roku wytrzymają, bo mam tam ochotę się przeprowadzić. :P

    nie wiem czy oferty z ogłoszen sa najbardziej miarodajnym zrodlem
    informacji - takie wiszące dość długo daja dość wyraźny sygnal że cos jest
    mocno nie tak z nieruchomościami / albo ze ogloszeniodacom nie zalezy na
    szybkiej sprzedazy / najmie...

    > Z mieszkaniami problem jest taki, że w trudnych czasach się trudno
    > sprzedają,
    > trudno wynajmują. Chyba że ze stratą.

    trudniej nie znaczy ze sie w ogole nie sprzedaja / wynajmuja

    > I wszystko o tak *pstryk*? :)

    oczywiscie ze nie, to nie bulki. przechodzilem taka operacje i od podjecia
    decyzji do zamkniecia obu transakcji (sprzedaz starego kupno nowego
    mieszkania - oczywiscie we własciwej kolejnosci, coby US nie zarobil) zajeło
    mi od marca do sierpnia.

    > Zmniejszają, ale nie aż tak znacznie jakby się mogło wydawać.

    i tu chyba pies pogrzebany - dla Ciebie moblinosc rodziny z dziecmi (zmiana
    miasta, pracy towjej i zony, zmiana szkoły/znajomych/zajec pozaszkolnych
    dzieciaków) nie jest problemem, tak jak dla mnie nie jest problemem zamknac
    kredyt / sprzedac mieszkanie lub oddac w najem.

    Generalnie to chyba co kto lubi:
    - wynajmuje mieszkanie / mieszkania płacę za to czynsz + odstępne, lub
    - kupuje na kredyt płace czynsz plus ratę, gdzie rata = mniej więcej
    odstępne
    Jak mam stabilna prace mam dzieciaki to wybiore raczej tiret drugi, jak
    poszukuje dopiero drogi (sciezki) kariery zyciowej to pierwszy. to chyba
    tyle. faktem jest że zaciaganie zobowiazan dopelniajacych do 100%
    miesiecznego przychodu to zaje*ste ryzyko i bez dodatkowych zabezpieczen
    tylko patrzec jak sie ktos obudzi w nocniku - tu KNF stara sie myslec za
    takich co lubia nadmierne ryzyko...