  • Data: 2006-12-16 17:30:41
    Temat: Re: Prawdziwy koszt kredytu w bankach
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@o...pl napisał(a):
    > P.S.2
    > A może gdzieś pobłądziłem? Proszę sprawdzić.

    Pomijajac obliczenia (nie chce mi sie liczyc) to oczywiscie masz racje.
    Co z tego, ze oprocentowanie w reklamie albo ulotce jest 10% jak czesto
    trzeba zaplacic iles tam % prowizji co np. zwieksza koszta kredytu o
    dodatkowe 10% co juz daje nam calkiem pokazna kwote, a i rowniez odsetki
    liczone sa od calosci kwoty, a nie od tego co zostalo do splaty (tak
    wiec w ostatniej racie splacamy odsetki od calosci kredytu pomimo, ze
    juz splacilismy go w 95%).

    --
    pozdrawiam
    Mithos