eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrezent od Carrefoura/mBanku lub burdel i kłopoty (także Tesco)?Re: Prezent od Carrefoura/mBanku lub burdel i kłopoty (także Tesco)?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "P" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prezent od Carrefoura/mBanku lub burdel i kłopoty (także Tesco)?
    Date: Mon, 26 Dec 2005 13:31:06 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 73
    Message-ID: <dooraq$4ll$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dooe5i$ina$1@inews.gazeta.pl> <doof57$po5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <doofu8$nvc$1@inews.gazeta.pl> <dookgm$dgg$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <doolvn$gd2$1@inews.gazeta.pl>
    <3d085$43afdcf1$540adbe9$24920@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: w3cache.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1135603866 4789 172.20.26.237 (26 Dec 2005 13:31:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Dec 2005 13:31:06 +0000 (UTC)
    X-User: erasms55
    X-Forwarded-For: 83.30.195.65
    X-Remote-IP: w3cache.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:373189
    [ ukryj nagłówki ]

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > > Wygląda na to, że mBank jednak pozwolił mi wydać kilkadziesiąt złotych
    > więcej,
    > > niż miałem na koncie.
    > Sam sobie pozwoliles.

    A to dobre. :-)



    > mBank gdzyby dostal zapytanie o autoryzacje kwoty
    > wyzszej niz dostepne srodki to nie wydalby zgody na transakcje. Sam piszesz,
    > ze nie ma informacji o blokadzie, wiec bank nic nie wie o tej transakcji. Ja
    > tu nie widze zadnej zgody banku, ani tym bardziej jego winy.

    Mnie nie interesuje jak ten hipotetyczny na razie problem zostanie rozwiązany
    pomiędzy sklepem, bankiem, a centrum autoryzacyjnym. Błędy nie zawinione
    przeze mnie to nie mój problem.

    Na razie z mojego punktu widzenia problemu wciąż nie ma.

    Ponieważ kartą mBanku posługuję się już trzeci rok i nigdy jeszcze nie było
    jakichkolwiek problemów z autoryzacją i blokadami (w odróżnieniu od BZ WBK)
    podejrzewam, że mBank da mi w prezencie te trzy reklamówki zakupów a straty
    pokryje sklep.

    Kwoty nie są duże i gdyby nie poświąteczna ciekawość ile to pieniędzy poszło
    na koniec roku, to pewnie nigdy bym tych dwóch płatności nie zauważył.

    Na dziś zawieszam obrót na delfinku; mam jeszcze inne karty (debetowe i
    kredytowe).
    I czekam na ciąg dalszy.
    Oczywiście mógłbym zaraz przelać 100 zł na eKonto, ale wtedy ominęłaby mnie
    ewentualna zabawa.

    Mam juz za sobą wyjaśnianie spornych spraw z TP, ING BSK, PKO BP i BZ WBK.

    Najoporniejsza była TP. W zwalaniu na klientów bałaganu po wprowadzeniu
    Błękitnej Linii osiągnęła mistrzostwo. Na nękanie Intrium Justica
    odpowiedziałem jadowitym artykułem w jednym z ponadregionalnych dzienników.
    Ucichło i po prawie roku dostałem oficjalne pismo uznające moje reklamacje
    oraz przeprosiny.
    Dwa miesiące temu koledze, który opłacał bieżący rachunek plus zaległości z
    POKu konsultantka błędnie zaksięgowała cudzą wpłatę i błędnie podała mniejsze
    zadłużenie. Po dwóch miesiącach TP grzecznie zaczęła od przeprosin za błędy i
    zaproponowała, sama od siebie, rozbicie na raty albo odroczenie brakującej
    płatności.

    ING BSK za nic nie chciał odpuścić podwyższonej opłaty za &#8222;uśpione&#8221;
    konto,
    upierając się, że nowa TOiP jest wywieszona w każdym oddziale itp.
    Poczynając od dyrektora oddziału, przez dwa szczeble w górę, ale zakończyłem
    na pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji i liście z życzeniami dalszej
    współpracy. W efekcie ROR zamknąłem, OKO mam nadal.

    Dwie tegoroczne reklamacje w BZWBK.
    Pełna kultura. Obie rozpatrzone pozytywnie. W sobotę telefonicznie składam
    reklamację, w poniedziałek z samego rana oddzwania pracownik banku z
    wyjaśnieniami. Dodatkowo za trzy tygodnie list polecony ze szczegółowymi
    wyjaśnieniami.

    Im nowsze doświadczenia z bankami i telekomami, tym są one bardziej przyjaźnie
    nastawione do klienta. Niechlubny wyjątek stanowił tu Plus GSM z usługą
    monitorowania stanu konta, ale i na niego znalazł się bat UOKiKu.

    Ciekaw jestem, jak zachowa sie mBank?
    Odezwie się najpierw windykacja z karnymi opłatami?
    Pracownik telefonicznie poprosi uprzejmie o uzupełnienie powstałego debetu i
    przeprosi za wynikłe problemy?
    Za wszystko zapłaci sklep?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1