eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPróba kupna w sklepie internetowym. › Re: Próba kupna w sklepie internetowym.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Próba kupna w sklepie internetowym.
    Date: Sat, 5 Jan 2008 22:28:17 +0100
    Organization: Polska-Katowice
    Lines: 38
    Message-ID: <ofjqjrq2g6rz$.ei4lsuexmewv.dlg@40tude.net>
    References: <flo87j$drd$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: hu36.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1199568549 3624 80.53.98.36 (5 Jan 2008 21:29:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jan 2008 21:29:09 +0000 (UTC)
    X-Allegro: msprungk
    X-User: msprungk
    X-Swistak.pl: msprungk
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.41pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433805
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej Loret napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Dziś rano przeglądając notebooki w Komputroniku, przypadkiem trafiłem na
    > tego:
    > http://www.komputronik.pl/Notebooki/IBM_Lenovo/seria
    _V200/Lenovo_V200_T7500_1024MB_160GB_VB_/pelny,id,47
    842/
    > Dla nieklikających Lenovo V200 za 1699zł.
    > Jako, że cena zdecydowanie niska, to postanowiłem zamówić 2szt. (drugi dla
    > żony).
    > Wybrałem płatność kartą i złożyłem zamówienie, otrzymując informację, że w
    > poniedziałek skontaktuje się ze mną pracownik w celu dokonania zapłaty
    > kartą (czyli tak jak do tej pory).
    > Godzinę temu dostałem informację, że "Niestety tego zamówienia nie możemy
    > zrealizować. Cena podana na stronie była błędna i wyniknęła z błędu
    > operatora. Poniższe zamówienie zostało anulowane i skasowane z naszego
    > systemu."

    Znowu? Jakieś dwa lata temu sprzedawali płyty Asusa za 1 zł. Kupiłem
    oczywiście 100 sztuk z ciekawości co z tego wyniknie po czym dostałem info,
    że zamówienie anulowane "z oczywistych względów". Nie chciało mi się z nimi
    szarpać, ale coś mi się wydaje, że albo nikt tam nie panuje nad tą ich
    ofertą albo to celowo działanie mające na celu ściągnięcie klienta i
    zrobienie szumu

    Jesteś w tej chwili w bardzo komfortowej sytuacji. Od 21 grudnia obowiązuje
    nowa ustawa o reklamie i moim zdaniem możesz im narobić kupę problemów. Ta
    ich oferta wyraźnie wprowadza w błąd klienta co jest niezgodne z ustawą.
    Proponuję mały wypadzik do Inspekcji Handlowej i złożenie skargi albo
    szybki list do Komputronika, że albo sprzedają w tej cenie albo robisz im
    smród


    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1