eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProcedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci kartaRe: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
  • Data: 2011-01-04 09:39:55
    Temat: Re: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr Gałka <p...@C...pl> napisał(a):
    > Ale tu faktycznie ktoś niedawno pisał, że w krajach cywilizowanych klient
    > jak jest niezadowolony np. z usług biura turystycznego (że jakość
    (standard)
    > niezgodna z umową) to jeśli płacił kartą to bez trudu odzyskuje gotówkę od
    > banku i że to jest znacznie łatwiejsza droga (i dlatego powszechnie
    > stosowana) niż występowanie do biura turystycznego.

    Ale klient zawsze musi udowodnić niezgodność towaru z umową.

    Najłatwiej jest zrobić chargeback gdy np. biuro czy linie lotnicze
    bankrutują - dlatego karta kredytowa to najmądrzejszy sposób zapłaty za
    usługi turystyczne i nie tylko.

    --
    Sinus


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1