  • Data: 2009-09-08 14:59:01
    Temat: Re: Proszę podac dane...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek wrote:

    > Czy można się domagać weryfikacji drugą stronę?

    zawsze się można. z tym, że pan zapewne nie zechce się zautoryzować.

    > Najpierw ja sprawdzę czy pan X faktycznie dzwoni z banku Y, tylko o co
    > pytać?

    o to samo. :)
    Twoją datę urodzenia i nazwisko panieńskie matki.
    Będzie miał problem jak cię potem zautoryzować. :)

    Zwykle pytam na temat jakiego rachunku rozmawiamy. Podanie czterech
    ostatnich cyfr rachunku lub karty nie stanowi problemu. Ale już nawet
    nie pamiętam kiedy ostatni raz mi sie to zdarzyło.