  • Data: 2009-11-28 19:13:22
    Temat: Re: Przedawnienie roszczeń a BIK
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lis, 18:30, BK <b...@g...com> wrote:

    > Hyhy szczurwa bo jakis notariusz aktywista to przeczyta i padnie na
    > zawal ;) Piszesz to w czasach kiedy niektore Izby w kraju zabraniaja
    > notariuszom posiadania stron www gdyz moze to prowadzic do "niezdrowej
    > konkurencji" ;)

    To prawda...

    > Najpierw trzeba by lesnych dziadkow pogonic, zrobic z notariuszy
    > faktycznie przedsiebiorcow zeby mogli konkurowac cena i jakoscia
    > uslug ;)

    Notariusz dokonuje różnych czynności natury dyskrecjonalnej. Lepiej w
    tej materii nie czynić go tak do końca przedsiębiorcą. Z tych samych
    powodów, dla których sądy to nie działalność gospodarcza...

    Nie bardzo wiadomo, na czym miałaby polegac konkurencja ceną i
    jakością usług. Chciałbyś, żeby notariusz brał za transakcję wartości
    zalóżmy 500.000 taksę w wysokości 50 złotych + VAT i całą
    odpowiedzialność, bo i takie głosy słyszałem ? Kto na to pójdzie ?
    Kancelaria miałaby byc czynna 24 h na dobę ? Premiować czynności
    notarialne punktami PAYBACK..?