  • Data: 2009-11-29 16:36:57
    Temat: Re: Przedawnienie roszczeń a BIK
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    news:m33a3ywdx6.fsf@intrepid.localdomain...
    > szczurwa <s...@g...com> writes:

    > Przyklad z zycia: spoldzielnia przeksztalca prawa wlasnosciowe na prawo
    > wlasnosci. Tysiace mieszkan, srednia cena mieszkania - kilkaset kzl.
    > Ludzie poukladani co 20 minut, wszystkie umowy z szablonu, co nie znaczy
    > ze sie drobne bledy nie trafiaja (monotonne dzialania sprzyjaja
    > bledom). I co, myslisz ze to powinno kosztowac tyle samo co przebudowa
    > Twojego domu?

    A prawda jest taka, że te tysiące mieszkań, to przynajmniej
    kilkadziesiąt różnych nieruchomości.
    Każda nowa nieruchomość, to kilka godzin pisania, plus 20-30 minut na każdy
    lokal odłączany z tej nieruchomości.
    Obsługę co 15-20 minut wymuszają spółdzielnie (ich przedstawiciele) i wcale
    nie oznacza to, że te akty są w czasie tych 15-20 minut pisane, bo trafi się
    pani z prawami do lokalu nabytymi w drodze spadku, z rozdzielnością, czy
    wyrokiem rozwodowym z podziałem majątku wspólnego i klops... zesrasz się a w
    15 minut tego nie napiszesz.