  • Data: 2008-11-09 18:54:41
    Temat: Re: Przejście na Euro .
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    C...@g...com pisze:
    > Skoro tak twierdzisz toi dlaczego gospodarki żyjące z eksportu
    > (Japonia, chiny) nie wprowadziły USD u siebie (tak idzie większość ich
    > eksportu) ? Przecież uniknęłyby w ten sposób kosztów przewalutowania.

    Dlatego, że są zdecydowanie większe od gospodarki polskiej. Porównaj
    sobie eksport Chin i Polski. Sprawdź ile jest polskich firm wśród setki
    największych przedsiębiorstw na świecie a ile jest japońskich......

    Właściwie, to nawet nie wiem, dlaczego odpowiadam na tak głupie pytanie.
    Tym bardziej, że akurat przewalutowanie NIE JEST kosztem, a zwiększone
    RYZYKO walutowe.

    M.