  • Data: 2008-11-10 09:09:53
    Temat: Re: Przejście na Euro .
    Od: C...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lis, 19:54, M <M...@w...pl> wrote:

    > Dlatego, że są zdecydowanie większe od gospodarki polskiej.
    No tak - to wyjaśnia wszystko. Jak coś jest większe to nie musi zważać
    na przewalutowanie. Niech żyje logika.

    > Właściwie, to nawet nie wiem, dlaczego odpowiadam na tak głupie pytanie.
    Najprościej tak powiedzieć, kiedy się nie potrafi sklecić sensownej
    argumentacji.

    > Tym bardziej, że akurat przewalutowanie NIE JEST kosztem, a zwiększone
    > RYZYKO walutowe.
    Sam sobie przeczysz - napisałeś "koszt wymiany walutowej". Czyli wg
    Ciebie to taki koszt który kosztem nie jest :))