eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku) › Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę ba
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę ba
    Date: Thu, 17 Jul 2008 11:29:15 +0200
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl

    On Thu, 17 Jul 2008 08:22:56 +0000 (UTC), " finder24"
    <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    >A co w sytuacji gdy pieniądze zbierane przez jakiś czas zostały przesłane na
    >moje konto docelowe w banku, w którym mam kredyt hipoteczny po to żeby go
    >nadpłacić? I co się okazało? Pieniądze rzeczywiście zostały automatycznie
    >przez system pobrane i kredyt został nadpłacony. Ja natomiast dowiedziałem się
    >kilka dni później, że był błąd i muszę oddać pieniądze, których nie mam. Bo
    >przecież poszły na spłatę kredytu zupełnie poza moją wolą.

    To wesoła sytuacja, bo nie musisz zwracać.

    Art. 409
    Obowiązek wydania korzyści lub zwrotu jej wartości wygasa, jeżeli ten,
    kto korzyść uzyskał, zużył ją lub utracił w taki sposób, że nie jest
    już wzbogacony, chyba że wyzbywając się korzyści lub zużywając ją
    powinien był liczyć się z obowiązkiem zwrotu.
    --
    ___________/ GG: 3524356