eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku) › Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Data: 2008-07-16 07:41:17
    Temat: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <f...@N...gazeta.pl> napisał
    > jednocześnie się ucieszyłem. W końcu niecodziennie
    > zdarzają się takie prezenty :)

    Niepotrzebnie. Patrz Kodeks Cywilny - bezpodstawne wzbogacenie. Coś co nie
    należy do Ciebie nie tak łatwo może stać się Twoje jak się nam wydaje.

    > Przede wszystkim nie podoba mi się sposób kontaktu. Dostałem telefon od
    > osoby,

    Napisz do banku list polecony, co i jak, i że chcesz oddać i niech Ci
    pisemnie podadzą gdzie.
    Jak Ci podadzą to przelej kasę, potrącając koszt listu i przelewu.

    A jaki (czyje) konto Ci podali?