eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku) › Re: Przelew podwójnie wyslany przez bank (dzialanie na szkode banku)
  • Data: 2008-07-16 07:16:19
    Temat: Re: Przelew podwójnie wyslany przez bank (dzialanie na szkode banku)
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jesli to dzwonuil ktos, kto tak shackerowal ten bank i teraz sciaga
    > na przywatne konto podwojne przelewy, od osob, ktore je otrzymaly? A
    > za jakis czas dopiero wystapi juz wlasciwy bank i upomni sie ponownie
    > o zwrot?

    oczywiscie w PB jest zapis, ze kazdy powinien kontrolowac przysylane przez
    bank wyciagi i zglaszac wszelkie nieprawidlowosci, ale przeciez ludzie
    zglaszaja reklamacje wtedy kiedy im bank cos zabral, a jak dostali cos
    ekstra to siedza cicho myslac, ze nikt sie nie zorientuje...

    mimo wszystko poczekalbym na oficjalne pismo z banku, ich premie mnie jako
    klienta nie interesuja!

    czy uwazasz, ze gdyby zdarzylo sie odwrotnie (stracilby klient) to
    wystarczylby jeden tel. do banku, aby wyjasnic sprawe? = "przelejcie mi na
    konto moje pieniadze" w zdecydowanej wiekszosci bankow konieczna bylaby
    pisemna reklamacja...

    --
    pozdrawiam
    RobertS