eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Data: 2008-07-16 14:17:11
    Temat: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Podstawa prawna?
    >
    > 405KC

    oki, czyli jezeli ktos przelalby na moje konto 100.000 zl i po jakims czasie
    sobie o tym przypomnial, a ja w tzw. miedzyczasie zarobilbym (dzieki tej
    kasie) 10.000 zl to musialbym wszystko oddac? czy tylko odsetki ustawowe lub
    jakies inne (oprocentowanie ror)?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    zanim "obdarowany" nie otrzyma oficjalnej informacji z banku to tematu nie
    ma