eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Data: 2008-07-16 19:44:05
    Temat: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> writes:

    > Skoro to ja nawiązuje kontakt z bankiem, a on odpowiada (zwykle podaje na co
    > odpowiada) to mam pewność, że to bank.

    Bank sam z siebie nie moze na nic odpowiedziec. Robia to ludzie,
    z ktorych nie kazdy jest krysztalowo uczciwy i potrafi nie skorzystac
    z okazji szybkiego zarobienia przyzwoitej gotowki, przy minimalnym
    ryzyku.

    > Bo miałbym ten fałszywy list

    Tzn. co bedzie dowodem?

    > A skąd wiesz że to bank napisał?

    Nie musze wiedziec, to nie rodzi dla _mnie_ ryzyka.

    > Niby tak. Ale czy stawianie warunków co do sposobu oddania czyni zadość
    > postulatom zwrotu, to nie wiem.

    Jakich warunkow? Klienta sposob oddania nie interesuje, on tylko
    zezwala temu, kto chce tych pieniedzy, i kto je fizycznie posiada
    (tylko nie wie czy moze wziac) zeby je sobie jednak wzial. Ktory bank
    na pismie stwierdzi, ze mu sie taki sposob nie podoba?

    (Bo ze pracownikowi moze sie nie podobac to jestem w stanie uwierzyc).
    --
    Krzysztof Halasa