eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Data: 2008-07-16 21:37:31
    Temat: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    e...@g...com writes:

    [...]

    > Drogi Kolego - wydaje mi się że nie masz zbyt mocnej świadomości jak
    > to wygląda z drugiej strony. Wyobraź sobie że jesteś doradcą, który
    > otrzymuje pocztą wewn. priorytet z centrali związany z PILNYM
    > kontaktem do pewnej grupy klientów (raport na popołudnie). Najszybiej
    > sprawę załatwisz telefonicznie. Dzwonisz jako doradca do SWOICH
    > klientów (do których jesteś przypisany), a więc co do zasady nawzajem

    Czy Ty przypadkiem nie przenosisz doświadczeń z jakiegoś private bankingu na
    normalną bankowość detaliczną?
    Korzystałem z usług "paru" banków i jedyni ludzie którzy mnie "kojarzyli"
    to były osoby prowadzące sprawę mojego kredytu hipotecznego.

    A poza tym ... klient naprawdę nie musi wiedzieć jak to wygląda "z drugiej
    strony". Klient chce mieć pewność, że zwróci kasę właściwej osobie.
    Kontakt telefoniczny tego nie zapewnia.


    > tyg. wakacjach etc.) preferuje się najpierw kontakt telefoniczny.

    Który może być nieskuteczny.
    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1