eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Data: 2008-07-16 21:56:48
    Temat: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czy Ty przypadkiem nie przenosisz doświadczeń z jakiegoś private bankingu na
    > normalną bankowość detaliczną?
    > Korzystałem z usług "paru" banków i jedyni ludzie którzy mnie "kojarzyli"
    > to były osoby prowadzące sprawę mojego kredytu hipotecznego.

    Ja mam obecnie produkty (konta/fundusze/KK) w 12 różnych bankach i tam
    gdzie już nastąpił kontakt bezpośredni z doradcą - kojarzę wszystkich
    nie tylko po wizytówkach, więc dla mnie np. Jan Kowalski z oddziału X
    nie jest anonimowy.



    > A poza tym ... klient naprawdę nie musi wiedzieć jak to wygląda "z drugiej
    > strony". Klient chce mieć pewność, że zwróci kasę właściwej osobie.
    > Kontakt telefoniczny tego nie zapewnia.

    To zadzwoń na infolinię - oni potwierdzą Ci nr konta, wiem bo
    sprawdzałem.



    > > tyg. wakacjach etc.) preferuje się najpierw kontakt telefoniczny.
    >
    > Który może być nieskuteczny.
    > KJ

    Ale mimo wszystko bardziej skuteczny niż korespondencja listowna.


    Pozdr.
    e.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1