eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Data: 2008-07-16 21:29:36
    Temat: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > wina jest po stronie banku i to on powinien zadbac o calkowite wyjasnienie
    > sprawy, telefon z banku zdecydowanie nie wystarczy i to nie klientowi
    > powinno zalezec na wyjasnieniu sprawy tylko BANKOWI!
    >
    > a bezpodstawne wzbogacenie? niby z powodu, ze ktos zadzwonil i kazal przelac
    > jakąś kasę? a moze to byl jakis zart albo fake?
    >
    > nie ma pisemka z banku = nie ma sprawy
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Drogi Kolego - wydaje mi się że nie masz zbyt mocnej świadomości jak
    to wygląda z drugiej strony. Wyobraź sobie że jesteś doradcą, który
    otrzymuje pocztą wewn. priorytet z centrali związany z PILNYM
    kontaktem do pewnej grupy klientów (raport na popołudnie). Najszybiej
    sprawę załatwisz telefonicznie. Dzwonisz jako doradca do SWOICH
    klientów (do których jesteś przypisany), a więc co do zasady nawzajem
    powinniście się co najmniej kojarzyć, dzwonisz z nr który nie jest
    zastrzeżony a więc ktoś ma wątliwości może oddzwonić do oddziału, lub
    osobiście tą kwestię wyjaśnić. Dla osób, które mają dalej obiekcje
    myślę że bank przekaże odpowiednią korespondencję ale z kilku względów
    (także nie wymienionych przeze mnie - np. jaką mamy pewność że adres
    do korespondencji jest nadal aktualny, czy też odbiorca nie jest na 2-
    tyg. wakacjach etc.) preferuje się najpierw kontakt telefoniczny.

    pozdr.
    e.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1