eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nntp.idg.pl!not-for-mail
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Date: Wed, 16 Jul 2008 23:37:31 +0200
    Organization: Prywatny serwerek news
    Lines: 25
    Message-ID: <8...@a...kjonca>
    References: <g5iap1$6io$1@inews.gazeta.pl> <g5iegj$23uv$1@opal.icpnet.pl>
    <d...@a...googlegroups.com>
    <g5j8cf$2eu$1@opal.icpnet.pl>
    <b...@3...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: kjonca.aster.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.idg.com.pl 1216243924 23802 82.210.185.235 (16 Jul 2008 21:32:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jul 2008 21:32:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Gnus/5.11 (Gnus v5.11) Emacs/22.2 (gnu/linux)
    Cancel-Lock: sha1:zUaRxJzM7LxtnNqVIngPV0k3b64=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451268
    [ ukryj nagłówki ]

    e...@g...com writes:

    [...]

    > Drogi Kolego - wydaje mi się że nie masz zbyt mocnej świadomości jak
    > to wygląda z drugiej strony. Wyobraź sobie że jesteś doradcą, który
    > otrzymuje pocztą wewn. priorytet z centrali związany z PILNYM
    > kontaktem do pewnej grupy klientów (raport na popołudnie). Najszybiej
    > sprawę załatwisz telefonicznie. Dzwonisz jako doradca do SWOICH
    > klientów (do których jesteś przypisany), a więc co do zasady nawzajem

    Czy Ty przypadkiem nie przenosisz doświadczeń z jakiegoś private bankingu na
    normalną bankowość detaliczną?
    Korzystałem z usług "paru" banków i jedyni ludzie którzy mnie "kojarzyli"
    to były osoby prowadzące sprawę mojego kredytu hipotecznego.

    A poza tym ... klient naprawdę nie musi wiedzieć jak to wygląda "z drugiej
    strony". Klient chce mieć pewność, że zwróci kasę właściwej osobie.
    Kontakt telefoniczny tego nie zapewnia.


    > tyg. wakacjach etc.) preferuje się najpierw kontakt telefoniczny.

    Który może być nieskuteczny.
    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1