eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku) › Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH!postnews.google.c
    om!k13g2000hse.googlegroups.com!not-for-mail
    From: e...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Date: Wed, 16 Jul 2008 14:56:48 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 36
    Message-ID: <1...@k...googlegroups.com>
    References: <g5iap1$6io$1@inews.gazeta.pl> <g5iegj$23uv$1@opal.icpnet.pl>
    <d...@a...googlegroups.com>
    <g5j8cf$2eu$1@opal.icpnet.pl>
    <b...@3...googlegroups.com>
    <8...@a...kjonca>
    NNTP-Posting-Host: 149.156.67.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1216245408 28382 127.0.0.1 (16 Jul 2008 21:56:48 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jul 2008 21:56:48 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k13g2000hse.googlegroups.com; posting-host=149.156.67.238;
    posting-account=412NqgoAAADRI-mGTFd03cdLKSB3WyQs
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.25 (Windows NT 5.1; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451269
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czy Ty przypadkiem nie przenosisz doświadczeń z jakiegoś private bankingu na
    > normalną bankowość detaliczną?
    > Korzystałem z usług "paru" banków i jedyni ludzie którzy mnie "kojarzyli"
    > to były osoby prowadzące sprawę mojego kredytu hipotecznego.

    Ja mam obecnie produkty (konta/fundusze/KK) w 12 różnych bankach i tam
    gdzie już nastąpił kontakt bezpośredni z doradcą - kojarzę wszystkich
    nie tylko po wizytówkach, więc dla mnie np. Jan Kowalski z oddziału X
    nie jest anonimowy.



    > A poza tym ... klient naprawdę nie musi wiedzieć jak to wygląda "z drugiej
    > strony". Klient chce mieć pewność, że zwróci kasę właściwej osobie.
    > Kontakt telefoniczny tego nie zapewnia.

    To zadzwoń na infolinię - oni potwierdzą Ci nr konta, wiem bo
    sprawdzałem.



    > > tyg. wakacjach etc.) preferuje się najpierw kontakt telefoniczny.
    >
    > Który może być nieskuteczny.
    > KJ

    Ale mimo wszystko bardziej skuteczny niż korespondencja listowna.


    Pozdr.
    e.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1