eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Data: 2008-11-13 10:57:03
    Temat: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "scream"
    >> Trzeba zwrócić się do banku o przesłanie do właściciela rachunku
    >> żadania zwrotu nienaleznych mu pieniędzy.
    >
    > A bank to jakaś skrzynka kontaktowa dla klientów?

    bank nie mial prawa nadać tego samego numeru rachunku i wątpię by to
    była prawdziwa historia.
    Otwierając racuenk bank wypełnia dane adresowe a w tym przypadku by
    zmieniał dane adresowe poprzedniego klienta na zupełnie inne, co jest
    niedopuszczalne!
    Po pierwsze ze względu na przekręty (do czynnego rachunku przychodzi
    nagle inny klient i wyplaca);
    Po drugie - ponieważ dane klienta muszą być dostępne przynajmniej 5
    (jeśli nie 10 lat) jeśli chce on wydruk starej historii lub stare dane
    są kontrolowane.

    Za moich czasów system ZORBA nie miał nawet funkcji usuwania danych z
    adresówki - po prostu nadal sobie istniały, mimo braku czynnych
    rachunków - wystarczy że były w archiwum.

    Reklamacja w banku powinna być skuteczna - jeśłi to był jej rachunek
    niech bank się ze wszystkiego wytłumaczy. Po wyczerpaniu tej drogi
    bedzie mozna reklamować w ZBP.
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1