-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
et!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
Date: Thu, 13 Nov 2008 11:57:03 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 26
Message-ID: <gfh194$160$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <1...@s...bez.barier>
<7...@4...com>
<2z50tqh01p1.10g53pkgt78xl$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: auv158.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1226573924 1216 83.18.21.158 (13 Nov 2008
10:58:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Nov 2008 10:58:44 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <2z50tqh01p1.10g53pkgt78xl$.dlg@40tude.net>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
X-Antivirus: avast! (VPS 081112-0, 2008-11-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:461882
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "scream"
>> Trzeba zwrócić się do banku o przesłanie do właściciela rachunku
>> żadania zwrotu nienaleznych mu pieniędzy.
>
> A bank to jakaś skrzynka kontaktowa dla klientów?
bank nie mial prawa nadać tego samego numeru rachunku i wątpię by to
była prawdziwa historia.
Otwierając racuenk bank wypełnia dane adresowe a w tym przypadku by
zmieniał dane adresowe poprzedniego klienta na zupełnie inne, co jest
niedopuszczalne!
Po pierwsze ze względu na przekręty (do czynnego rachunku przychodzi
nagle inny klient i wyplaca);
Po drugie - ponieważ dane klienta muszą być dostępne przynajmniej 5
(jeśli nie 10 lat) jeśli chce on wydruk starej historii lub stare dane
są kontrolowane.
Za moich czasów system ZORBA nie miał nawet funkcji usuwania danych z
adresówki - po prostu nadal sobie istniały, mimo braku czynnych
rachunków - wystarczy że były w archiwum.
Reklamacja w banku powinna być skuteczna - jeśłi to był jej rachunek
niech bank się ze wszystkiego wytłumaczy. Po wyczerpaniu tej drogi
bedzie mozna reklamować w ZBP.
*** blad ***
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto