eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? › Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Date: Thu, 13 Nov 2008 11:57:03 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <gfh194$160$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <1...@s...bez.barier>
    <7...@4...com>
    <2z50tqh01p1.10g53pkgt78xl$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: auv158.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1226573924 1216 83.18.21.158 (13 Nov 2008
    10:58:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Nov 2008 10:58:44 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <2z50tqh01p1.10g53pkgt78xl$.dlg@40tude.net>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Antivirus: avast! (VPS 081112-0, 2008-11-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:461882
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "scream"
    >> Trzeba zwrócić się do banku o przesłanie do właściciela rachunku
    >> żadania zwrotu nienaleznych mu pieniędzy.
    >
    > A bank to jakaś skrzynka kontaktowa dla klientów?

    bank nie mial prawa nadać tego samego numeru rachunku i wątpię by to
    była prawdziwa historia.
    Otwierając racuenk bank wypełnia dane adresowe a w tym przypadku by
    zmieniał dane adresowe poprzedniego klienta na zupełnie inne, co jest
    niedopuszczalne!
    Po pierwsze ze względu na przekręty (do czynnego rachunku przychodzi
    nagle inny klient i wyplaca);
    Po drugie - ponieważ dane klienta muszą być dostępne przynajmniej 5
    (jeśli nie 10 lat) jeśli chce on wydruk starej historii lub stare dane
    są kontrolowane.

    Za moich czasów system ZORBA nie miał nawet funkcji usuwania danych z
    adresówki - po prostu nadal sobie istniały, mimo braku czynnych
    rachunków - wystarczy że były w archiwum.

    Reklamacja w banku powinna być skuteczna - jeśłi to był jej rachunek
    niech bank się ze wszystkiego wytłumaczy. Po wyczerpaniu tej drogi
    bedzie mozna reklamować w ZBP.
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1