eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Data: 2008-11-15 20:46:31
    Temat: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    "Jazz" <j...@l...tvtom.pl> wrote in message
    news:1440824.cy1M4ziABG@sutek.bez.barier...
    > Moja znajoma podała w swoim zakładzie pracy zły nr konta. Niestety to nie
    > była to zwykła pomyłka w cyfrach rachunku (z resztą mało prawdopodobne
    > pomylić się tak, żeby suma kontrolna się zgadzała). Po prostu kilka lat
    > temu w banku PKO BP była jakaś reorganizacja - powstał nowy oddział i moja
    > znajoma została terytorialnie przypisana do tego nowego oddziału. Wiązało
    > się to ze zmianą nr konta.

    Czy została pisemnie poinformowana przez bank o zmianie nr rachunku? Bank ma
    dowód, że poinformował ją o tym (potwierdzenie odbioru listu poleconego)?
    Jak dla mnie to takie działania banku są niedopuszczalne. A jakby operator
    komórkowy nagle zmienił ludziom numery komórek, nie informując ich? Co wtedy
    z ludźmi, którzy nadal doładowują stare numery?

    Może by próbować wykazać winę banku...

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1