eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? › Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Date: Sun, 16 Nov 2008 00:46:31 +0400
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <gfnbrk$24j$1@news.interia.pl>
    References: <1...@s...bez.barier>
    NNTP-Posting-Host: 94.43.240.203
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1226781364 2195 94.43.240.203 (15 Nov 2008 20:36:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Nov 2008 20:36:04 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.5027.908
    In-Reply-To: <1...@s...bez.barier>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.5027.908
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: kaacper % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:462124
    [ ukryj nagłówki ]



    "Jazz" <j...@l...tvtom.pl> wrote in message
    news:1440824.cy1M4ziABG@sutek.bez.barier...
    > Moja znajoma podała w swoim zakładzie pracy zły nr konta. Niestety to nie
    > była to zwykła pomyłka w cyfrach rachunku (z resztą mało prawdopodobne
    > pomylić się tak, żeby suma kontrolna się zgadzała). Po prostu kilka lat
    > temu w banku PKO BP była jakaś reorganizacja - powstał nowy oddział i moja
    > znajoma została terytorialnie przypisana do tego nowego oddziału. Wiązało
    > się to ze zmianą nr konta.

    Czy została pisemnie poinformowana przez bank o zmianie nr rachunku? Bank ma
    dowód, że poinformował ją o tym (potwierdzenie odbioru listu poleconego)?
    Jak dla mnie to takie działania banku są niedopuszczalne. A jakby operator
    komórkowy nagle zmienił ludziom numery komórek, nie informując ich? Co wtedy
    z ludźmi, którzy nadal doładowują stare numery?

    Może by próbować wykazać winę banku...

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1