  • Data: 2008-10-03 14:49:51
    Temat: Re: Przelew z KK - Allekarta
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quwert" <q...@x...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:4qqvbh2671k4$.1lyisftov398r.dlg@40tude.net...

    > W sumie sama karta jak karta zastrzeżeń brak ale biorąc po uwagę, że w
    > drugim roku będzie płata do tego z bardzo drogimi przelewami więc na pewno
    > wyląduje w koszu.
    >
    > I żeby nie było że chcę wszystko za darmo, mogę płacić za pożyczkę-przelew
    > z karty ale nie prawie 30%.

    Kurczę, czy to ja żyję w jakimś równoległym wszechświecie albo już całkiem
    zezgredziałem, czy to innym się już w dupach poprzewracało do reszty. 1%
    prowizji i brak odsetek przez ponad 50 dni to ma być "bardzo drogi przelew"?

    Nie bronię tu BZWBK, bo dla mnie ten bank to jakiś postkomunistyczny relikt
    jeśli chodzi o procedury, bronię zdrowego rozsądku.

    Przy okazji w kwestii karty,o którapytałem w innym wątku. Info z oddziału:
    Nie da się otrzymać platynowej ad hoc KK umieszczając w tym banku środki w
    wysokości 200k. "Gdyby Pan miał te środki ulokowane od pół roku, wtedy
    byłaby inna rozmowa, a tak to ewentualnie zaświadczenie od pracodawcy albo
    PITy z dwóch lat" - rzecze mi śliczna Pani.

    Moja Księżniczko: Gdybym miał je ulokowane w BZWBK od pół roku, to
    zarobiłbym na nich z 5% przy dobrych wiatrach, albo i stracił ze 30% jakbym
    wybrał jakieś wasze fundusze. Ślicznie dziękuję za ten poziom zysków. Dno i
    Muł.

    marekz