  • Data: 2008-10-05 12:17:57
    Temat: Re: Przelew z KK - Allekarta
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak już ktoś zauważył - poprzewracało się ludziom w dupach.
    > (zakładam, że głowami nie myślą)

    Księgowa jest od myślenia a i owszem niezła z niej dupa

    > Rok temu bank dał Ci 50 złotych razem z kartą, a w tym chce zabrać
    > Ci 58 złotych, czyli karta Cię kosztuje raptem 8 złotych na dwa lata,
    > z tym, że te 50 złotych mogło procentować przez ten rok, czyli dać Ci
    > ponad 2 złote zysku... Zostaje więc niecałe 6 złotych na dwa lata...
    >
    > I przez rok mogłeś sobie przelewać (choćby i do WBK) pieniądze za
    > 3 złote na 50 dni...

    Szacunek za wiedze (ja juz dawno zapomniałem o tych 50 zł) niejeden
    pracownik tego banku do pięt Ci nie sięga

    > I to złe warunki?

    Średnie, koszt pożyczki to około 12% do tego misięczna spłata, jako karta
    zapasowa jak najbardziej ale czy warto za to płacić??

    > IMO naprawdę w dupach się ludziom przewraca!!!

    to chyba dobrze, stagnacja przyjdzie na starość

    > Ja to bym chciał taką kartę kredytową, do której by dawali dwie panienki do MEGO
    łóżka.
    > Zdrowe, ładne, do rzeczy (mądre) bez nałogów (lub seskoholiczki) pracowite i
    miłe!!!

    Mówisz niczym pewna kaczka

    Raz poszła więc do fryzjera:
    "Poproszę o kilo sera!"
    Tuż obok była apteka:
    "Poproszę mleka pięć deka."....

    Od tego są inne "instytcje" o ile wiesz co mam na myśli

    > Kartą mBanku zapłaciłem za aparat fotograficzny (na który zbierałem pieniądze
    > kilka lat -- w sumie nieco ponad 4 tysiące złotych) więc bankowi się karta
    > opłaciła dość szybko. I oczywiście kartę tę spłaciłem kartą WBK (sam nie
    > mam karty WBK, ale mam dostęp do nie swojej) więc za aparat zapłaciłem
    > dopiero po 3 miesiącach. Wcześniej dostałem zwrot podatku. :)

    Cieszę się że spełniłeś swoje marzenie ale ja bym raczej użył karty
    Polbanku i zpłacił 5% za 12 rat ot taki ficzer.

    W sumie warunki użytkowania KK uległy pogorszeniu i z tego powodu orgazmu
    się nie spodziewam ;)