eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻRe: Przelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
    oblin.stu.neva.ru!aioe.org!feeder.news-service.com!postnews.google.com!m37g2000
    yqc.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Łukasz Bujko <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻ
    Date: Sat, 8 Oct 2011 10:27:12 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 21
    Message-ID: <c...@m...googlegroups.com>
    References: <a...@m...googlegroups.com>
    <j...@s...list.pl>
    <e...@n...googlegroups.com>
    <j6p4g3$3kb$1@news.onet.pl>
    <8...@m...googlegroups.com>
    <j6pkqk$id4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.228.35.46
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1318094832 28113 127.0.0.1 (8 Oct 2011 17:27:12 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Oct 2011 17:27:12 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m37g2000yqc.googlegroups.com; posting-host=89.228.35.46;
    posting-account=0d_eQQkAAABxe-yk3Xrf40i7bJPLoBUb
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: ASELCHRU
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.1 (KHTML, like Gecko)
    Chrome/14.0.835.202 Safari/535.1,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:559985
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8 Paź, 15:56, gostek <g...@g...pl> wrote:

    > tym niemniej pisemna reklamacja nie zaszkodzi, zawsze traktuja to powazniej
    >
    > ale moga odpowiedziec tyle, ze nic - reklamowac powinien nadawca, ze
    > przelew nie dotarl i tyle

    I może to jest właśnie myśl. Przecież nadawca zawsze może udać, że nie
    wie nic o zamkniętym rachunku w BGŻ i po reklamacji to Nordea powinna
    nadawcę o tym poinformować i pieniążki cofnąć jakoś. Ja to liczę mocno
    na to, że wszystko się wyjaśni jeszcze w tym tygodniu. Pociesza mnie
    natomiast myśl, że żaden z Was nie wspomina nic, że pieniądze mogą tak
    po prostu gdzieś przepaść. Wiem, że to raczej nie możliwe, natomiast
    uwierzcie mi, że ta cisza o takim scenariuszu naprawdę dodaje mi
    otuchy. hehehe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1