eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻRe: Przelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
    stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!postnews.goo
    gle.com!t4g2000vby.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Łukasz Bujko <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻ
    Date: Mon, 10 Oct 2011 03:24:26 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 46
    Message-ID: <0...@t...googlegroups.com>
    References: <a...@m...googlegroups.com>
    <j...@s...list.pl>
    <e...@n...googlegroups.com>
    <j6p4g3$3kb$1@news.onet.pl>
    <8...@m...googlegroups.com>
    <j6pkqk$id4$1@news.onet.pl>
    <c...@m...googlegroups.com>
    <j6q3ij$inl$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.228.35.46
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1318242381 12887 127.0.0.1 (10 Oct 2011 10:26:21 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Oct 2011 10:26:21 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t4g2000vby.googlegroups.com; posting-host=89.228.35.46;
    posting-account=0d_eQQkAAABxe-yk3Xrf40i7bJPLoBUb
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: ASELCHRU
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.1 (KHTML, like Gecko)
    Chrome/14.0.835.202 Safari/535.1,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:560042
    [ ukryj nagłówki ]

    Wykonałem dziś telefon do jakiegoś oddziału BGŻ w Warszawie (BGŻ w
    Ełku dał mi ten numer mówiąc, że to do banku centralnego) i
    rozmawiałem z tamtejsza Panią dyrektor. Usłyszałem, że to oddział w
    Ełku powinien w moim imieniu kontaktować z bankiem centralnym w
    sprawie poszukiwań i że powinienem udać się do kogoś wyżej w swojej
    placówce BGŻ. Więc udałem się do kierownika bo dyrektora znów nie
    było. Oto jak przebiegła rozmowa:

    kierownik: nic w tej sprawie nie mogę pomóc. Nie widać aby pieniążki
    chciały wejść na nasze konto nawet. Powinien być ślad. Sprawdziliśmy
    Bank Centralny i nie było żadnej wpłaty o takiej kwocie.
    ja: gdzie wykonywana jest zmiana waluty na złotówki? w którym
    momencie?
    kierownik: dopiero w naszej placówce
    ja: Czy jest możliwe, żeby pieniążki wróciły do Nordei bez śladu w
    państwa placówce?
    kierownik: nie wiem
    ja: Czy potrafi pan przedstawić mi drogę jaką odbywają pieniążki zanim
    trafią z Nordei do BGŻ
    kierownik: nie jest mi znana
    ja: Czy Kontrahent Nordei, który załóżmy, że mieści się w Niemczech
    przesyła pieniążki do banku centralnego czy prosto do Państwa
    Placówki?
    kierownik: przelew powinien trafić prosto do nas
    ja: Czy zagraniczny kontrahent ma możliwość sprawdzić czy dane konto
    istnieje?
    kierownik: nie wiem. Sprawę powinien reklamować nadawca.

    Ja zdaję sobie sprawę z tego, ciężko będzie cokolwiek dowiedzieć się
    od strony BGŻ a z takimi ludźmi to zwłaszcza. Może na jutro uda mi się
    zorganizować numer SWIFT do tego przelewu, z nim ponoć będzie można
    się czegoś dowiedzieć.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1