    From: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelewy z karty kredytowej Citi ?
    Date: Tue, 9 Oct 2007 12:04:20 +0200
    <fe1t20$d0g$1@atlantis.news.tpi.pl> <fe2ei2$cua$1@inews.gazeta.pl>
    <fe2fop$jl1$1@nemesis.news.tpi.pl> <fe361o$nde$1@inews.gazeta.pl>
    <fe4hvq$ofd$1@atlantis.news.tpi.pl> <fe4j7g$ppl$1@inews.gazeta.pl>
    <fe4lf5$71q$1@nemesis.news.tpi.pl> <fe7mqg$rpk$1@inews.gazeta.pl>
    <fecgdt$sh8$1@atlantis.news.tpi.pl> <fed7nb$r3a$1@inews.gazeta.pl>
    <fed9g1$q5l$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@2...googlegroups.com>
    <fef54m$2vt$1@nemesis.news.tpi.pl> <fefdo6$lrs$1@inews.gazeta.pl>
    <feffer$vf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@y...googlegroups.com>

    Witam.

    > To przelicz wartosc reklamy z Gajosem dla dla Eurobanku - zasada jest
    > ta sama.

    Znaczy czerpiesz korzyści z tej reklamy?
    Albo inaczej - w czym zasada jest taka sama???

    > Przelewy maja wartosc reklamowa - np. one zadecydowaly, ze
    > skorzystalem z promocji na ich KK. Sadze, ze takich osob jest wiecej.

    Dla mnie to też miało jakąś niewielką wartość, ale w momencie, gdy moje
    podejście do najważniejszego (bo najdroższego i jednocześnie najbardziej
    przewidywaalnego w sensie daty zapłaty i wysokości) przelewu nie udało się,
    to spadło jeszcze bardziej... :(

    > Tak przy okazji, przypomnialem sobie, ze ty i tak z tych przelewow nie
    > korzystasz, bo zapewniales, ze wszystkie zlecasz na polecenie zaplaty
    > w pko sa.

    Dzwonią, ale nie w tym kościele... ;))
    Nigdy w życiu jeszcze nie skorzystałem z polecenia zapłaty.
    A na pewno nie w PekaoSA. ;)

    > Nie chca tak przyjmowac platnosci za ubezpiecznie? Przeciez
    > to stala kwota - mozesz sam zdefiniowac ta platnosc.

    Przyjmują od wielu lat, a stałość nie ma przecież nic do rzeczy.
    Ale własnie z tego akurat przelewu najłatwiej i najokrzystniej by było
    zrezygnować... Dlaczego - wyjaśniłem parę linijek wyżej...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko