    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniesienie KK do Bph to fikcja?
    Date: Mon, 18 Apr 2005 19:01:18 +0200

    Tomasz Bieńkowski wrote:
    > Dzis byłem w Bepehu celem uzyskania informacji o przeniesieniu
    > (likwidacji) karty z inego banku w zamian za ich produkt "darmowy". I
    > co się dowiedziałem? ... że muszę i tak dostarczyć wszystkie kwity
    > zatrudnienie itp. Pytanie moje jak to? A panienka na to że
    > funkcjonuje to tylko w stosunku do klientów którzy mają u nich konto
    > i jeszcze przyznany odpowiedni limit debetowy!

    Niektóre panienki tak mają, np. w Zabrzu na rogu Wolności i Dubiela ;-)
    Należy im wyraźnie powiedzieć, że jeżeli miałbyś ochotę chodzić za
    papierkami, to możesz iść gdziekolwiek. W moim przypadku powiedziała, że
    zapyta się kolegi kierownika. Kolega kierownik wiedział co to jest
    przeniesienie karty.
    Jeżeli nie skutkuje, spróbuj zmienić oddział.