  • Data: 2004-03-16 14:11:21
    Temat: Re: Przenoszenie kredytu
    Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:4055df1c@news.home.net.pl...
    > Sylwi@ <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> wrote:
    > > Dzień dobry Państwu,
    >
    > A co tak oficjalnie? ;)

    No bo ..... ja tu pierwszy raz i się bałam :-)

    > Pozwól, że udzielę Ci małej rady: nie wypowiadaj umowy w PKO BP, dopóki
    nie
    > będziesz miała na piśmie przyznanego kredytu w mBanku.
    > BREdetale mają to do siebie, że lubią klientów przy kredycie zrobić w
    jajo.

    Ja chce przenieść ten kredyt bo w mBanku nie dostane kredytu jako nowy
    klient. Nie chcę również utrzymywać konta w PKO BP bo noe widze takiej
    potrzeby - za małe pieniądze by utrzymywać dwa banki.
    Niestety jestem w kropce bo mBank postawił warunek, że w momencie
    podpisywania umowy a przyjedzie z nią kurier bo tak napisane w regulaminie
    musze mieć w ręku wypowiedzenie umowy w PKO BP.
    Po tym co napisałeś jestem ..... pełna obaw :-(

    --
    Do usłyszenia
    Sylwi@